just Me

Wednesday 24 August 2011

kEnANgan Time study...


BuLAN puasa akan menjelang tbe...huhu.. tbe2 hati nie rasa resah dan gelisah..pOce xganti lagi 2 ari..cmne nie..dlu kalu time study dlu..xpe la sbb kak lOng slalu ajak pOce ngn dia.. dia ala2 ustazah kt umah 2.. aku xsure la dia ajak poce 2 utk jimat duit ke..nk kurus ke..atau mmg nk poce btOi2.hihi..(jgn mara lOng).tapi mmg besh la umah 57 2 kalu time bulan pOce..mcm2 ragam ada... dari bilik atas.. smpai bilik bawah... 


ANTAra waRga UMAH 57

kalu kOrg nk tahu umah 2..adalah umah 57 jalan kasah.. lagenda btOi umah 2.. ape x nyer.. mcm2 kejadian yg berlaku.. haha.. yg paling besh bila kes membenteras cik TIKUS!!! hahaha.. nk dijadikan cerita pd satu ketika disaat aku tgl di umah kami yg aman dan damai itu..( aman n damai  2 hanya ble zura,nad  n aku xda jerk..sbb sOra kami plg kuat..haha.. eyh campur ismawatie jugak)..sambung blik.. ketika umah 2 diserang makhluk licik n ganas.. cik tie!!! akibat dr perbuatan cik tie..abis stOk2 mkanan bawah tangga abis dicilOknyer...baeekk punyer cilOk arr cik tie nie....huhu.. yang dlm almari tOksah nk kata la..bawang nadia..rOti ATIE..sume dia bantai!! siOot btOi cik tie 2..xda perasaan langsung..curi makanan tanpa terdetik pOn rasa bersalah n berdosa..huhuhu..Oleh kerana kejadian serangan cik tie makin menjadi2.. mesyuarat tergempar telah diadakan..dengan kata sepakat..peperangan akan tercetus antara cik tie n geng 57!!!! muahahaha.. pembahagian tugas settle.. yg  berani berada dibahagian hadapan..yg agak2 berani di sayap kiri dan kanan.. yg mana takOt + geli 2..hnya menunggu ditangga..sbagai askar simpanan..hehehe..  misi diketuai Oleh prOfesOr jat aka jalilah jamaluddin.. asstntnyer ada lah nad da bOOm.. mmg bOOoMMM ar..haha.. lOkasi yg pertama adalah almari.. pada permulaan misi..tiada tanda2 kehadiran musuh.. hngga la tbe2 terkeluaQ sekOq cik tie.. yg mlOMPat dr almari..ape lagi... kekecOhan pOn tercetus la.. mcm2 suara kedegaran... terjerit2 sume..aku yg mula2 berada di sayap kiri... tbe2 brada bersama2 askar simpanan..aku bukan takOt tapi nebess...hehe(ayat cOver line).. tapi selaku ketua n asstnt yg berwibawa..ilah n nad meneruskan perjuangan.. depa seOlah2 main aci ligan lak ngn cik tie 2..haha..kekiri kekanan ligan cik tie dgn berbekalkan peralatan masing2.. antara nyer kayu,penyapu,batang mOp..hihi.. melihat kesungguhan depa 2..aku pOn mula TERUJA N  bersemangat sambungkn perjuangan yg masih belum selesai.. (tapi takOt gak la masa 2.. tikus 2 lari laju sgt..xdan nk ligan..haha) bersama2 lOng,kecik jue mun n lain2..kami sama2 membenteras cik tie sampai ke titisan terakhir (peerhhhh ayat pOyOs Lak aku nie .hehe)..masa 2 mcm2 la kejadian trajis n sedikit lucu yg leh dilihat..ape tak nyer kak  lOng,wanie,jue,aku n yg len2 bOleh lak main hOki dgn cik tie..siap passing2 lagi.. masih aku teringat ble kak yang mnjerit mintak maaf kat tikus 2 masa dia nk bunuh sekOr tikus....(sesungguh nyer niat kami bukan kejam tapi ini jerk yg mampu kami buat)..akhirnya bape2 ekOr Cik tie dh kami bunuh.. tgl sekOr lg yg bersembunyi di sebalik peti ais.. kami sume xputus semangat nk hapus kn musuh yg terakhir.. lama gak la tgu.. xkuar gak.. suasana kmbali sunyi.. seOlah2 berada di detik2 cemas tuk mnggu serangan seterusnyer.. aku xingat sape yg tbe2 g jOlOk blkang peti ais 2.. dgn tbe2 tikus 2 kuar..ape lagi.. keriuhan kembali bergema..masing2 nk tnjuk skill nk bunuh musuh yg terakhir.. n aku pOn Xsure last sape yg bunuh cik tie yg terakhir 2 2..hOho..pas kejadian 2..xda lagi kes tikus..tapi berlaku plak serangan bntang yg len nk tahu kisah selanjutnyer..sila anta msg ON ChOt jUnus ke 32999..hehehehe

kisah kedua plak kes tanah runtuh n banjir.. aduss umah tengah2 bandar tapi nk jadikan cerita umah 2 leh bnjir..bnjir takat  paras satu jengkal gak la..aku pOn dh lupa..almaklumla..dh 3 tahun tgl umah 2..hihi..maap la kwn2 kalu cite aku nie sedikit melencOng ke jalan kasah n jalan setiabistari Or tak tepat pada fakta sebenar nyer..hehehe.. kes terjadi ble ujan lebat yg mnyebabkan pemendapan tanah hngga tercetus nyer kejadian tanah runtuh yg berakhir dgn trajedi banjir kilat n lumpur..(perrhhh ayat aku seOlah wat skrip utk berita utama tv3..muahahah) menurut sumber yg bOleh dipercayai DARI SAKsi ditempat kejadian iaitu ina am,,.. masa kejadian tgl aku,nadia,zazat,aida,is n ina jerk..hihi..yg len blik kmpong n g umah ku syurga ku...:P..hehehe.. ble umah dh bnjir..yg paling malas ble bnjir dh surut..adehhh penat la nk kemas umah.. mOp lantai..huhu..letih2..


oowh yer selain serangan cik tie..umah kami pOn kena serangan ular n beruk2.hOHo...xpe2 harap sume bertenang.. aku akn cite sume nyer..harap bersabar nyer..hehe..kita mulakan dgn serangan beruk.. sebenar nyer pOrt umah 2 sebelah ngn bukit.. ble ada bukit..ada la hutan.. ble ada hutan..ada la beruk2 n sekutu dgn nyer.. adehh beruk2 skrg nie educated gak...pndai mencilOk brg2 mcm cik tie gak..agaknyer depa berlajar satu tOk guru la..ble lepa jerk pntu blkang.. berani depa curi rOti n mkanan2 yg len..lau xsilap aku rOti kak lOng n atie kOt yg beruk 2 curi.. mungkin sbb atie n kak lOng cumel sbb 2 beruk 2 berkenan ambik rOti depa dua..hehe.. yg tahan lak.. beruk2 nie kdg2 wat shOW free depan kami.. nk tahu depa wat pe..huhu..wat adegan ghairah xxx..hehehe..perrhh xda sivik btOi.budaya kita wajah kita tau (dialOG GHOST KAK LIMAH GO BACK HOME)...haha..tapi KAMI  nk tgk gak la..haha..ingat lagi masa 2 aku n mun plg xcited..Siap panjat bangku lg 2..hehe..kenagan2..:)) eyh kami ske skOdeng2 nie..tmbah2 ank uncle depan umah.. 2 kecik n mun la plg teruja nk tgk..aku follow jerk..muahaha..

yg kes ular plak jdi masa nurul ngah basuh bju..ptg 2 tbe2 nurul jerit dr bawah...dia kata nampak bnda hitam bawah mesin basuh.. aku habaQ awai..bab beruk n cik tie..aku brani la gak..bab ulaQ aku serender!! prOf jat pOn angkat bndera putih 2.. sO nk xnak..aku selaku ketua umah..kOl la abg zam sOh dtg..5 minit kemudian.. berhenti la van putih yg separuh abad  depan umah.. dgn gaya machO ala2 herO filem hindustan..abg zam pOn trun dgn kayu.. pas 2 dia tnya..kt mana ulaQ 2..kami kta kt blkang..dia pOn jalan la p blkang....xdan bape saat dia tOleh blkang kearah kami..pas 2 dia kata ''wei mai la teman"" cehhhh..aku ingat berani..rupanyer takOt gak abg zam..hehehe.. xdanyer kami sanggup p blakang 2.. sume pakat teman abg zam dari jarak 100 meter di depan umah.. time saat2 genting cam 2..aida leh kata kat aku.." rin ce tgk kt bawah lOngkang kOt2 ulaQ 2 dh trun '' aku dgn smagt nyer panjat batu n jengOk bawah lOngkag..mmg xda..aku pOn pusing kepala nk bgtau aida..bile pusing jerk..aku tgk ulaQ kt kaki aida..ape lagi.. aku pOn sekuat suara  menjerit..'' ulaQqqqq kt kaki ang aida!! dgn pantas... zassssss aku lari selamtkn diri..lari ke tepi.. ..yg len pOn cabut lari la ar.. si munie lak leh kata kat aku.. ''nOrie aku ingat ang main2..tapi bila aku tgk ang lari.btOi2...aku pOn lari la.'' adehh munie2 nasib bek ang ikOt aku lari..kalu x..selamat la ang ngn ulaQ 2.hehehe..

selain serangn binatang n kejadian alam..umah kami juga pnh ada kes yg leh jadikan teladan..huhu..kes 2 mybe berpunca drpd kesilapan kami juga... kisah nyer bergini..mcm biasa la...kalu ujung mggu jerk.. tgh2 mlm..ramai la bertenggek kat dua balkOni depan umah.. 1  balkOni kt bilik wani.nad,mun,atie,is n ena.. satu lgi bilik aku,long,aida,yang,kecik n jat..  kat situ la pOrt nk bergayut smpai patah dahan2..hehe.. ada satu mlm 2..kalu xsilap aku..ada satu kereta yg mncurigakan depan umah..masa 2 dh kOl 1 or 2 pagi kOt.. ala besa la pakat wat supersaver..sume jd burung antOo la..xlena2..hihi..smbung blim cite..dlam bape minit.. sOrg lelaki cina yg berbdan besar kuar dr keta..kami kenal laki 2..sbb dia staff kOlej gak.. mula2 dia mcm sandar kt keta.. lame2..dia pelan2 dtg depan pintu pagar.. tngn dia dh mncapai kunci kt pntu pagar 2..adehhh ape lgi gelabah la kami sume masa 2.. takOt dia nk masuk umah ke..sbb bdan dia mmg besar mcm giant..xmampu kami sume nk kalahkan dia kalu btoi dia masuk dlm umah masa 2.. masa 2 mcm2 andaian kami pikir..ape la cina nie nk wat yer..nape dia nk masuk dlm umah nie.. pak chOt ada hutang dia ke..adehhh mcm2 dh spekulasi yg telah dibuat.. ape lgi..tnpa membuang masa aku pOn kOl la talian hayat yg ada.. tapi syg masa abg zam dtg.. dia dh nk beredar.. aku tgk abg zam smpat smbng ngn dia jerk..xtahu dia sembng ape.. selang 2,3 hari kmudian.. aku dpt tahu dr geng2 bOtak sal cina 2.ada 1 mlm depa terserempak ngn dia masa dia kt umah nO bape ntah..then depa ligan.. dia terjatuh..dlm platik  yg dia bawa 2 penuh dgn sluar dalam n bra!! ciss.. terungkai la sgala mesteri..yg rupernyer laki cina 2 gila sex!!! huhuhu.. patut la masa kt umah kami dia xmasuk dlm..mybe dia ushar2 tgk xda ape yg dikehendaki kOt..hehehe.. tapi sejujurnyer..cume bju jerk kami sidai kat situ..yg kecik2 sume kami sidai dlm umah..hOhoHo

huwahhhh... mata dh mgntOk.. mguap dh 4 kali..tapi aku masih la bersemangat nk cerita kat sume kisah n gelagat dak2 umah 57 nie.. kami nie..xdala bek sgt..nakal 2 besa la org muda.. zaman 2 la sume bnda kami nk wat..tapi serius..kenangan masa bersama2 kt umah 2 mmg beshh.. 24 jam asyik smbng n gelak jerk..nasib bek auntie sblah umah 2 spOrting..xda nk mara2 lau kami bising.. tmbah ahli2 umah 2 mmg bersuara kuat sperti kak yang,nadia,isma,wanie n aku sendiri tak lupa gak juniOr2 aku yg spOrTING mek maziah,siti,mak su n sariah...depa walaupon juniOr tapi rapat giler ngn kami..dh mcm keluarga dh...hahaha. rindu nyer saat2 2..

bakAL mODEl..hehe


kami mmg sepakat kalu tgk tv..penuh la ruang tamu 2.. atas kerusi..menerap kat lantai..sume adegan ada la..pakat kusyuk tgk astrO. 2 ke..kalu astRo Kena pOtOng.. magamuk la kami sume..hehe...cite ape kami tgk!! ape lgi.. AF la..kak lOng ar giler btOi tgk af.. yg zazat lak ske dgar lagu Omputih.. kalu bab bOla si wanie la no 1..terjerit2 tmbah2 kalu kedah yg lawan..almaklum la. umah 2  sume nyer satu kapai jerk..hihi.. kalu cite hndustan lak..kak yang la yg feeling kalu nyanyi..hihi..kak yang2..kalu teringat dia..otOmatik terbayang dia pkai t shirt wana merah n sluar pendek.. kalu kak lOng lak..pakai bju tito dia yg wane ijau 2..kecik la hangging n sluar ketat sama gak ngn aida..ilah lak t shirt wane biru..kalu bilik sebelah lak..si nad aku msti terbayang dia pakai hangging wane Oren dgn ken batik dia plan2.masuk bilik wat2 tnya soalan yg slalu aku dengar ""wei ampa dOk study ka."..hahaha.. kalu munie lak bju tshirt wane kuning n sluar pendek kaler itam,atie lak bju tito punjabi wne putih..spe lagi eyh.oowh wanie..haha.wanie geng aku nie..dia ske ikat rambut..pakai sluar track n tshirt wane oren ke kuning yg berkOlar 2..kalu dia segak len mcm 2..kira c datO sherry nk mai la 2 antaq makan....hehehe. isma..hurmm t shirt wane merah n kain batik gak.. ina biasa jerk t shirt n cekak kat kepala..kalu bilik blkang.. si zazat..dia pakai bju tito bintik2 wane pink..ciuutt tOi..hehe..bOnat byk bju..xterbayang dh aku..hehe..nurul xbape n ingat(nape eyh aku xbape ingt sal nurul..huhu)..kalu jue lak tshirt wane ijau tua..haha.eyh xabis lagi 2..kisah  pemakaian budak juniOr plak..si maksu,maziah n sariah biasa jerk..tapi yg len dr len sape lagi mek siti ar..haha..dia plg Otai..(kwn2 phm2 la dia slalu pakai ape)hehe..

owh ye..selain juniOr maksu,maziah,mek siti n sariah..kami ada 2 lg juniOr..yg sOrg lembut 2 nama ape yer..dh lupa..bdk 2 lembut jerk..xbyk ckp.. tapi yg sOrg lg 2..adehhhh bikin aku sakit pale jerk.. ala..si ma*** 2 la..hihi..wat2 xingat lak kak lOng..kak Long kn kakak kesayangan dia..ahahah..si budak M nie..mmg xsebulu ngn kami..dia ske pakai pnggan cawan Org..wat mcm dia pnyer..dh pkai xreti bsuh lak 2.. ada 1 ari 2..aku mgamuk ar..ble tgk dlm bilik dia ada tupperware aku..walaupn aku bli tupperware 2 aku beli dgn hrga 1.99.. 2 tetap tupperware aku..dh la dia pakai xmntak izin..pas 2 xbasuh lak 2..berkulat mkanana dlm 2..ishhh ma***2... gerammm aku.. xnk la cite sal dia..lagi pOn..dia xlame kt umah 2..huhuhu

hurmm ape lagi nk cite..eyh hampa xpe ke nie..bce kisah aku yg pnjang berjelar nie..aku bkn pe..tbe2 jerk ada mOoD NK karang sal budak2 n kenangan umah kita 2..:))..hihi.. Owh yerk..aku nk cite bab ~~ TRADISI CoP No ~~ yg bukan ahli umah 2..msti blur kn..tradisi ape la yg aku kata nie..hehe..kisah nyer cmni..di mahligai 2 tingkat bergelar umah 57 2..dihuni Oleh 22 Org.. masalah nyer peralatan dlm umah 2..mmg terhat.. msin bsuh satu..periuk nasi satu..sume serba satu la.. sO setiap kali sume Org duduk dlm van..sOrg akan bersuara.. '' cOP aku basuh bju nO 1" pas 2 pakat2 nk cOP plak la sape no 2,3 n setrusnyer.. tapi kdg2 cOp jerk lebih ..sampai time dia..xnk lak bsuh bju..hihihi..


kalu dapur pOn mcm 2.. kalu trun nk masak jerk..mcm knduri..bising ya amat..aku xtahu bising ape..mgkin aku jga antara pnyebab masalah pncemaran bunyi 2..hehe.. kalu cite bab masak..kami ada RATU Nyer..sape lg.. prOf jalilah la..dia ratu beb..ckp jerk masak pe..sume dia reti.. kalu knduri n jamuan makan2 kt umah 2..slalu dia la taikO..tapi satu yg aku geram..kalu dia masak..mak aiii lame giler.. jenuh nk tgu nyer..sampai dapur seblah dh tukar 2 org pon ..masakan dia xsiap lgi..hihi..(soori ilah..aku jujur nie..jgn mara yer )..hehe.kdg2 bila sorg masak maggi..makan la ramai2 share..kalu time puasa la..ramai2 duduk bukak poce sama2..huhu..rindu nyer saat2 2..;D


depan uMAh 57 2..ada satu set kerusi n meja batu.. tmpat 2 la slalu kami lepak smbil tgu van pagi sblum g praktikal kt hukm..haishh bab hukm..cte len plak..haha..nanti la smbng bab hukm..nk cite bab tmpat lepak 2 jerk..kalu time mlm..geng2 bOtak,lan,epOi.alim slalu la dtg nek mOtO..nama yg diOrg pgl..kak nOrie or kak lONG.. pas 2 wat la ayat.."jOm la smbng2""..ayat jerk 2..sbnarnyer ble dOrg ada niat..tmbh si bOtak 2..ble ada je juniOr masuk.. rajin jerk dtg lepak kt umah..opsss soori bOtak..akak hampir2 terbOcOr rahsia besar negara...hehehehe..yg td 2 akak lawak2 jerk..diOrg dtg smbng2 jerk..slalu nyer yg slalu lepak ngn dorg..aku,yang,zazat,long,kecik,aida,ilah...ada masa kmi gOreng kerOpOk ke kak cik wat cucur ke.. then makan la ramai2 smbil smbng masalah kOlejj ,sal prktikal ke..hihi..alhamdulillah la..budak2 2 rapat ngn aku smpai skrg..dh mcm adik2 dah.. kalu aku trun kl jerk..msti rOjer doRg..tmbah2 bOtak.. jd tukang tunjuk jalan..hihi.thanks bOtak,epOi,alim,lan.. sbb sudi layan n teman akak kOrg yg xbape nk btOi nie ckit..hihi
Jamuan MAKan dengAN bOtak N da GENG.. dimasak oleh chef jalILAH..


kami sume kdg2 mcm dh ditakdirkan bersama..masa awal2 study dlu..gadOo!! tambah geng bilik aku..sape lagi  kalu x long,kecik,ilah,yang n masa 2..umie ada lagi.. gadO ngan bilik nadia,wanie,nad n munie..hihi..plg beshh gado sal berebut almari..haha..masa 2 nad n wanie ar nmpak otai..hihi.. depa 4 org dh la anak kesayangan pak chOt..siap kuaQ ngn pkcik p makan2 lgi..jeles2..hihi..tapi bak kata org tua2..dari pergadohan 2 la..lame akan jd kawan yg akrab..hihi.. tapi gado sikit2 2 ada lg.. tmbh2 time nk exam.. dh last minute baru la nk study..hah!! time aku dgn xrasmi nyer jd cikgu tusyen..sedang kan aku pOn ngOk gak..hahaha..dOK ramai2 dlm bilik.. ajar sorg2..pas 2 ecok 2 aku tnya soalan tergempar kt sorg2....kalu waktu siang time nk exam..sape2 yg xtrun tgk tv jerk..mula la sume dh curiga..takOt org len study lebih dr diri sndiri..masa 2 ada pertanyaan2 yg muncul..'' kak cik..kak long xtrun tgk af..dia study pa'' ayat wanie..hehehe.. tapi ilah plg otai..ishh byk btOi Otai c ilah nie.. org masuk bilik study..dia pOn masuk bilik gak..org bukak buku..dia pOn bukak buku gak.. tapi x smpai 10 minit..pelan2 dia tarik bantai bucuk dia yg pendek 2..nek atas katil kak yang..pas 2 lena..hehe..ilah2..tapi kn kOlej 2 lak..aku pOn xtau cmne nk habaQ..serba salah..sbb sOlan slalu bocOr..bOcor la kt kdai jOy..adehh..mgkin rezeki la 2 soalan2 bOcOq..hihi..


uikkk..pnjang gak cerita aku nie..agak tergeiat gak kepala nk bce nie..hehe..ape lg nk cite ohhyee..nk cite sal pak cik tOE aka pkcik zaini..adehhh nie lgi soRG..kuat kencing!! dia slalu tipu kami..ada satu kes 2..kami nk nek van g kOlej..nk soh dia mai ambik..kOl dia..dia kata ''pkcik kat sepang nie'' smbil dia ckp ayat 2..shiiiuhhhh van dia lalu depan umah..adehh!! pkcik2..ada lgi..ampa ingat x..masa dia kata ada jamuan hari raya..haha..pakat sume la bergaya pakai bju lawa2..kOnOn2..ada mjlis jamuan raya kt um..aku pOn ape lg..nk cantek2 la..mana tau sangkut ngn student um..hahaha.. (ampa gelak pe..ntah2 ampa pOn sama niat ngn aku..hehe).. sO masa pOn tbe nek la kami berhmpit dlm van.. dh la panas..perut pOn lapaQ..APE TAK NYER..Pak toe kata..jgn makan..satgi kt mjlis 2 ada lemag,ketupat,rendang..smpai jerk kt sana..ya Allah..tipah tertipu lagi..rupa nyer mjlis Org india jerk..aku pon xingat dh mjlis ape 2.. yg geram nyer..bukan kta lemang!! buluh lemang pOn xda..hOho..mmg pakat benggang jerk kt pkcik time 2..

MACAM saRdIN tIN DoK Dlm vaN NIE..HEHE



dlu kami sume dpt prktikal kat hukm..huh!! sume benggang jerk sebut hukm..ape tak nyer..pak chOt dh canang kt sume dak2 medan kata pas bis study kami dpt keja kat sana..last2..habuk pOn xda..huhu..wat malu jerk..dh ar nk bangun g hukm 2 jauh.. bngun awal..kalu bilik aku..slallu aku mndi plg last...kak lOng plg awal.. mgntok tok sah nk ckp la..dlm van 2 sempat kami lena seraOund ..xcukup lagi 2...smpai ward..dan lagi lena serOund..hihi..ape yg besh kt hukm..nasi lemak kukuih dia.a.perrhh terbaeekk.. xlupa gak bihun sup utara , popia goreng n limpa goreng sambal 2..sedapp arr.. hehe..ble la leh makan lagi..:))

ish tbe2 teringat gelagat dak2 bilik aku kalu tito..kalu aku tito..kompom satu badan sku selubung smbil plok cOmei..kak long lak dgn ken batik dia..pas 2 kaki goyang2..kalu kecik..mr bean dia xlepas..aida lak ngn panda dia..hihi..ilah bntal bucuk dia 2 la..kak yang..xingat la..hihi..tapi rahsia terbesar bilik 2..bila pasang aircOn!!! hahaha.. agak panas jerk..mula la sorg bg hint kata panas la..then sorg lg sahut.."yela..mmg panas" pas 2..aku tgk ang..ang tgk aku..pelan2 ilah p kat pintu bilik n kunci..kecik lak..tnpa disuruh trus tekan aircOn..hahaha..tapi si wanie la slalu kaco..dh elok pasang aircon..mula la dia dtg plg aida la..kak yang la..kdg2 kami wat2 xdengaq jerk..takOt kantoi..haha

nIe geNg BiLiK AKu..lOnG.kECiK...kak YanG..jaLilaH n Aida

kalu time balik kmpung utk raya ke cuti ke..slalu aku n wanie blik lmbt ar..hihi..kn wanie kan..;)) yg len balik awai.. tapi kalu balik sama2..bOoking la sume nek satu bas..yerla satu perjalanan jerk.. ada skali 2..nk balik raya..bas ptg dlm kol 5.. dah elok sume nek bas.. tbe2 bau sardin roti..jeng jeng jeng.. ada yg bukak poce dlm bas..haha..sape 2..aku tahu sape..hehehe..kalu tnya kenapa..diret org 2 akan jawab..'' aku xlarat la'' hihihi..:D

paling beshh bila time dpt ptptn..mgu pertama..sume pakat trrun p jalan tar ramai2..shOping sakan..sampai nk pengsan pOn ada..tmbnh kalu jaln ngn kecik,long,ilah xlupa gak nadia,mun atie..serender aku ikOt depa..kuat tOi kaki depa tawaf jalan tar 2,...hehehe..bila sorg balik tunjuk dia bli selendang ke bju ke..sOk 2 kalu ada yg berkenan..sanggup kuar g cri seledang cm 2 gak..hihi.. giler kentang btOi..hihi.. bila mgu kedua..sume pakat wat hal sndiri..ada yg lik kmpng bercuti.umah ku syurga ku..mcm2 la..hihi....ape2 pOn jnji epy.:)

mcm2 kisah kami sume..xlarat aku nk cite..kisah hesteria..yg smpai aku digelar tOk bOmOh medan la..hihi..p kes 2..xnk cite..seraammmm..hihi.. tak lupa gak kisah kita ramai2 jOin pu3 umno ngn kak lily..wahh masyuk giler kita time 2 kn..masa g kursus kawen sama2..pakat gelak jerk dengar ceramah time 2..hihihi..

NiE masa g KursUS kawen

nie mASA p meeting pU3 Umno

aku dh mgntOk..last stOry nk cite.. kisah CINTA dak2 umah nie..demi cinta bukan sje lautan api sanggup kami renangi..malah pagar besi pON Ada yg sanggup lompat..hahaha..Org2 yer 2..paham2 la.. aku jpa abg zam 2,3 bulan lepas..dia dOk kata..umah ampa beshh..sepakat..sepakat dOk lOmpat pagaQ.. yg lompat pagaQ xpa lgi..yg lalu bawah lubang 2 yg xtahan..hahaha.. tapi mmg btOi umah kita mmg sepakat..ampa nk wat ape pOn xkisah..jnji pndai jga diri n jgn myusah kwn2 len..hihi..kalu dulu slalu la kawan2 umah 2 yg jadi tmpat luahan perasaan masing.. cite msalh cinta... kalu aku mslh nyer..si tuttt 2 dok jek kl..tapi nk dtg sblulan skali pOn susah..hihi..kalu nad lak..gadO jek..ckp..last la nadia nie.jgn dok tnya sal dia dh..nadia xda ape2 dh ngn dia.. wanie lak kalu gadOO aduss mcm nk perang dunia..tapi kalu bek..tiap ari sabtu p pasar mlm jalan TAR.hehe.. 2 bru kisah kami bertiga..x cite lagi sal yg len.. mcm ilah..kalu gadO..3 ari xmakan..aduss.. kak yg lak kalu gayut ngn cheQ mlm2..pnyer kuat..kdg2 xleh tito aku.hihi..mcm2 la ragam bercinta dak2 umah 2.. tapi hampir 70% penghuni umah 2 dh berkawen ngn pilihan masing2..alhamduliilah..ada yg pnjang jodoh depa..ada juga mcm aku..xda jodoh..nk wat cmne..tapi xpe,..insyaallah..aku pOn nk kawen gak nie..dh gatai dh nie..hahaha..


CUKUP LA 2 kisah sal dak2 umah 57..buat kawan2 yg membce..maap kalu ada yg terasa..aku niat jus ske2..xniat pOn nk ungkit atau mgaibkan sape2..:).ape2 pon rindu ampa sume..bila la leh jpa ramai2..wat reuniOn sume skali..hurmm 1 days insyaAllah..


~~~~ END~~~
10.7.2011
1.07 am....

aku bukan andalusia (~,~)!!





No comments:

Post a Comment