just Me

Saturday 8 October 2011

CEMBURU~~~~

cemburu..
tiada sape yg dpt lari dr perasaan itu.. seperti aku!!
perasaan cemburu membuat kan aku jd keliru.. kdg2 membuatkan aku hilang pertimbangan..
tambahan pula aku yg ditglkan jauh kesOrangan.. tapi teman.. hanya sendiri.. dan sendiri.


mmg aku x nafikan..
tiada LELAKI didunia ini yg slesa dan ske jika pasanagan mereka terlalu cemburu..
tapi aku xmampu nk mgawal perasaan ini.. stiap masa ku lihat dia beramah mesra dgn org lain.. sedang kan aku.. dibiarkan sendiri.. ku akui bukan semua perampaun yg bersama nya buatkan aku  rsa cemburu.. cume segelitir perempauan yg watkan aku tercabar.. watkan hati ku sedikit gundah...tambahan plak dgn sikap nya itu..ntahlah..


mungkin dia anggap aku pandai jaga diri.. mungkin dia ske aku berdikari..
sehingga dia lupa.. aku jua WANITA.. yg perlukan perhatian.. yg mahukan berlaian,,
bukan lah aku bermaksud untk sentiasa berada di sisi setiap msa..berkepit umpama berlangkas..tapi jaga la hati aku jua..kecik hati ku.. melihat keramahan dia.. tersentuh hati ku tatkala dia bergaul mesra dia org lain..


ya Allah.. aku xmampu nk buang perasaan cemburu ini.. biarpOn berkali2.. masalah yg sma aku suarakan pada nyer..dan jalan penyelasaian jua seperti ku duga.. aku jua dipersalahkan.. hngga aku rasa lebih bek aku pendamkan dari bersuara.. lebih bek aku yg merana dari terguris dgn kata2 nya..


hurmm mungkin aku patut berlajar mgawal cemburu ku.. kerna dia sering mengingatkan ku tiada insan teristimewa di hatinya selain aku.. tiada cinta dihatinya tanpa aku.... benarkah kata2 itu.. perasaan curiga mula datang menguasai.. syaitan mula menghampiri..membisikkan tOmahan.. agar aku tidak termakan dgn kata- kata lelaki yg kucintai..


lama kelamaan.. aku membuat kesimpulan sendiri..
dengan masalah perkahwinan yg masih kabur.. dengan masalah diri ku..
ku undurkan diri seketika.. membiarkan luka sembuh dengan sendiri..


pda sidia..
maafkan kn daku. tak terniat melukakan hati mu...
tapi diriku xmampu untuk menerima sikap keramahan kamu dgn perempuan2 diluar sana..
sbb aku penah terluka.. takut rasa nya diri dipermaiankan skali lg..
perasaan kecewa itu membuatkan aku terlalu berhati-hati.. berhati-hati dr ditipu oleh lelaki..


syg..
sesungguhnya diriku terlalu menyintaimu..
terlalu berharap agar aku mnjdi permaisuri dihatimu..
yg akan menemani kala susah dan senangmu..


aku ingin sendiri...
mungkin ini yg terbaik..
pergilah dikau dgn dunia mu..
gembiralah dikau dgn kehidupan mu..
ku sntiasa disini..menanti kau kembali..
kembali sbgai lelaki.. yg sedia memikul tnggjwb sbgai suami..
dan kembali sbagai lelaki yg setia hnya untuk diriku sahaja.........




aku bukan Andalusi@... 
HOhoHO........

No comments:

Post a Comment