just Me

Monday 5 September 2011

kamu insan teristimewa...

salam keatas mu wahai insan istimewa..
hamba pada Nya yg Maha Esa..
Tuhan sekalian alam.. 
yang menciptakan Adam dan Hawa
dan menciptakan aku dan kamu..

Benar kata perpatah..
kerna mulut badan binasa..
dalam kesibukkan ini..
kdg2 aku mnjadi leka...
lidah laju berkata tanpa sedar ada hati yg terluka..

maaf kan diriku 
wahai insan istimewa..
tidak terniat untuk melukakan hati yg ku sayangi..
tidak terlintas oleh diriku.
akan rajuk mu hingga sebergini rupa..

kU akui segala kesilapan berpunca dari ku..
aku hnya hamba yg lemah..
yang hina lagi berdosa..

Andai engkau mula sedar..
bahawa aku bukanlah yg terbaik untuk mu..
izinkan aku mgundur diri..
dari terus dibelenggu rasa bersalah ini..

Tiada kata mampu ku luahkan..
tiada ungkapan mampu ku huraikan..
hanya kemaafan kupOhan..
maafkan ayg bee...


.............................






No comments:

Post a Comment